Gazanya İp Değiştirme



Amerikan abc, ingiltere BBC gibi bir çok kanal sadece kendi ülkesine internet üzerinden yayın yapıyor. İzlemek isteyen kim diye sormayın, internette arama yaparsanız bir çok forumda tartışılıyor ve çözümlerden biri proxy kullanmak. Fakat, sağlam proxy aramak zülüm geliyor insana.
Sağlam programlar da ücretli :) Oturdum, biraz kod yazdım ve internetten bir siteden proxy listesi alan ve otomatik olarak proxy değiştiren bir program yazdım. Her zamanki gibi ücretsiz yayınlıyorum.

Programın teknik özelliklerine gelince framework 2.0 üzerinde inşa edildi. Her ne kadar şimdilik ingilizce kısmı tarzanca da olsa Türkçe-İngilizce kullanılabilir ve isteyen her kişi dil dosyasını kendine göre düzenleyebilir. Bu arada, farklı dillere çevirmek isterseniz çevirdiğiniz dil dosyasını blog{et}gazanya.com adresine gönderebilirsiniz.

Proxy kısmına gelince istediğiniz ülke için filtre yapabilirsiniz. Bu da zaman kaybetmeden istediğiniz ülke üzerinden internette dolaşabilirsiniz demek. Bu arada, her türlü yasak siteye de girebilirsiniz :)

Program sadece şu tarayıcıları destekliyor, bizzat test ettim; Google Chrome, İnternet explorer, Firefox, Opera ve Safari. Ayrıca sistem proxy ayarlarını kullanan her programı da destekliyor demektir :) Bu arada, televizyon izlerken safari gerçekten çok iyi. Gece boyunca BBC açık kaldığını hatırlıyorum.

Kurulum istemeden çalışan bir program olması işleri kolaylaştırıyor, beğenmezseniz silin gitsin tarzımı hâlâ koruyorum :)

Programı şuradan indirebilirsiniz: http://www.gazanya.com/gazanya_proxy/indir.php?id=6

Program hakkındaki her türlü bilgiye şu adresten ulaşabilirsiniz : http://www.gazanya.com/gazanya_proxy/ (Çok yakında düzenleyeceğim)

Çok önemli bir konu daha var; aktif bir proxy üzerinden bağlanırken kişisel bilgilerinizi girdiğiniz banka, forum gibi yerlere girmeyin. Neticete bağlandığınız proxy serverı kimler yönetiyor bunu kimse bilemez.

Not: Bilgisayarınızda Framework 2.0 yüklü olması gerekmektedir. Yüklü değilse Windows Xp için şu adresten indirebilirsiniz; http://www.microsoft.com/downloads/tr-tr/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5

Şu anda hali hazırda yayınladığım 5-6 tane program var. Bu programlar blog içerisinde kaybolup gidiyor. Bu yüzden www.gazanya.com adresini projelerim için düzenledim. Yazılımları bu adresten proje olarak yayınlayacağım. Her bir proje için bilgilendirme, kurulum notları gibi sayfalar olacak ve programlara olan rağbet bakımından güncellemeleri yapacağım. Şimdilik içi boş gibi gözükse de altyapısı yeni bitti.

JavaScript sen neymişsin be abi, daha önceleri javascript ile neden uğraşmamışım bilmiyorum ki. Askerden gelince ufaktan bir kaç şey bakalım dedik, süper şeyler yapılabiliyormuş :) En basit şekliyle www.basitoyunlar.com adresinde herhangi bir oyunu oynarken büyütüp küçültebiliyorsunuz artık :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Reklam Alanı

Reklam Vermek İçin İletişime Geçin

Reklam

Reklam

Ziyaretçi Sayaçı

Reklam